Δύο πλοία εφέτος - ταυτόχρονα - από Ραφήνα για Κρήτη! Αλαλούμ στο Γαύριο! Δηλώσεις Στεφάνου και Ηλιόπουλου…

Το Aqua Blue στο Γαύριο 

Η ΕΙΔΗΣΗ - Από το ναυτιλιακό site Αρχιπέλαγος
«Το δρομολόγιο των 07:45 το πρωί από Ραφήνα για Άνδρο, Τήνο, Μύκονο, Πάρο, Σαντορίνη και Ηράκλειο, φαίνεται να «καπαρώνει» από τη νέα θερινή περίοδο το Ε/Γ-Ο/Γ «AQUA BLUE», σύμφωνα με τα αποτελέσματα της τελευταίας συνεδρίασης του Σ.Α.Σ. Ένα δρομολόγιο που έχει και ιστορική σημασία, καθώς για τα νησιά της Ανδροτηνομυκονίας εκτελούσε για αρκετά χρόνια το ιστορικό  «ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ»  του Στρίντζη και έπειτα το  «SUPERFERRY» και το «SUPERFERRY II» που πήραν τη σκυτάλη, καθώς ξεκινούσαν κάθε πρωί από τη Ραφήνα στις 07:45.
Το «AQUA BLUE» της SEAJETS είναι ένα πλοίο που δοκιμάστηκε φέτος το καλοκαίρι με επιτυχία σε όλα αυτά τα λιμάνια εξυπηρετώντας τη γραμμή  ΘΕΣ/ΝΙΚΗ – Β. ΣΠΟΡΑΔΕΣ – ΚΥΚΛΑΔΕΣ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ, οπότε εάν ισχύσει τελικά η πρόθεση δρομολόγησης στη συγκεκριμένη γραμμή από την ερχόμενη θερινή περίοδο, θα έχουμε ξανά ένα ιδιαίτερα θερμό καλοκαίρι στη Ραφήνα από πλευράς ανταγωνισμού.»

Τηλεφωνήσαμε στην Sea Jets και στην Golden Star Ferries για κάποιες περαιτέρω πληροφορίες. Και είχαμε τις πρώτες δηλώσεις των δύο εταιρειών - που για μια ακόμα φορά βρίσκονται να εκτελούν παράλληλα δρομολόγια για παράλληλους προορισμούς και με σχεδόν ταυτόχρονη εκκίνηση!
 
Το Superferry II στο Γαύριο (φωτ. Εν Άνδρω).
Αρχικά ρωτήσαμε το σχόλιο του Γιώργου Στεφάνου, της Golden Star Ferries, για τη νέα δρομολόγηση δίπλα στα Superferry. Aπάντησε γελώντας:
«Πέρσι οι ίδιοι που δρομολογούν το άλλο πλοίο μάς έλεγαν πως θα «βουλιάξουμε». Αντέξαμε. Τώρα ονειρεύονται «τεράστια» επιβατική κίνηση. Και όλοι οι επιβάτες θα φτάνουν στην Ραφήνα την ίδια ώρα. Άρα δεν θα χωράνε σε ένα πλοίο! Και χρειάζεται και δεύτερο! Γιατί όχι και ένα τρίτο;…»
Μετά τηλεφωνήσαμε στον Μάριο Ηλιόπουλο, της Sea Jets kai θέσαμε τρία ερωτήματα:
«Γιατί τόσο κοντά τα δρομολόγια; Πότε ξεκινά το πλοίο; Πως θα αντέξετε τον ανταγωνισμό με ένα πιο γρήγορο και καινούριο πλοίο;»
Οι απαντήσεις του:
«Τόσο κοντά γιατί η  πρωινή ζώνη είναι πολύ σφικτή για όλους. Πρώτα ο Θεός το πλοίο ξεκινά δρομολόγια τον Γενάρη. Η τρίτη ερώτηση είναι λάθος ως προς την ηλικία και την ταχύτητα του πλοίου. Την πορεία της Sea Jets, την προσφορά της στον ελληνικό τουρισμό και το κοινωνικό της έργο δεν θα το σταματήσει κανείς.»
Από τα παραπάνω προκύπτουν τέσσερα σενάρια. Το πρώτο: ίσως να μην δρομολογηθεί δεύτερο πλοίο. Το δεύτερο: να δρομολογηθεί και κάποιο από τα δύο χάνοντας την «μάχη» να αποχωρήσει. Το τρίτο: να χάσουν τη «μάχη» και τα δύο και να αποχωρήσουν προς ζημία της γραμμής και της Άνδρου. Το τέταρτο: να αποκτήσει η γραμμή μεγάλη κίνηση και να λειτουργήσουν και τα δύο πλοία! Κάτι που εμείς με τα όσα ξέρουμε το θεωρούμε αδύνατο.
Ίδωμεν…
Γαύριο: ποιος θα πρωτομπαίνει και ποιος θα πρωτοβγαίνει μεταξύ 09:30 και 10:10 κάθε πρωί το θερινό εξάμηνο με 4 αφιξοαναχωρήσεις σε 30-40 λεπτά αυτό το υπουργείο Ναυτιλίας δεν το σκέφτηκε. Απίστευτο... (φωτ. Εν Άνδρω)

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ - Τα προβλήματα
 Δεν προλάβαμε να γράψουμε κάτι θετικό για το υπουργείο Ναυτιλίας και βλέπουμε την πρώτη δυσλειτουργία: δρομολογεί - σε μια Ραφήνα με τόσα προβλήματα - δύο πλοία την ίδια ώρα για τον ίδιο προορισμό! Δεν θα πούμε τώρα τίποτα και για 4 αφιξοαναχωρήσεις στο Γαύριο κάθε πρωί μεταξύ 09:30 και 10:10. Ο Θεός να βάλει το χέρι του. Τώρα ευτυχώς που η κίνηση από Ραφήνα προς Κρήτη δεν αντέχει σε σοβαρή συζήτηση. Για τους ενδιάμεσους σταθμούς της διαδρομής - που είναι και το «έπαθλο» - τα αποτελέσματα θα προκύψουν από την ταχύτητα των πλοίων, την λειτουργικότητα και την εξυπηρέτηση τους και το κόστος των εισιτηρίων. Αυτό το τελευταίο σε μια χρονιά που τα πετρέλαια σκαρφαλώνουν στα ύψη…
Για τον ακτοπλοΐκό νόμο μια παρατήση: διάτρητος από ασάφειες, δυσλειτουργικός, αναχρονιστικός και εκτός πραγματικότητας. Από τον Θοδωρή Δρίτσα (άφησε με την αναβλητικότητα του και την αντίθεση του στην ιδιωτικοποίηση του Πειραιά) μέχρι τον Παναγιώτη Κουρουμπλή (άφησε εποχή με τις μετωπικές συγκρούσεις με όλους και με όλα στο Αιγαίο) δεν έγινε τίποτα να διορθωθεί. Ας ελπίσουμε έστω και τώρα πως ο Νεκτάριος Σαντορινιός ίσως κάνει κάτι επ’ αυτού μέχρι το τέλος…

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.