Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Header Ad

//

Breaking News:

/Επικαιρότητα

Η Διατροφολόγος Πηνελόπη Λαγουρού μας συμβουλεύει...

Μανιτάρια και νηστεία ; Είναι η πρωτεΐνη που ψάχνουμε ;

Διαβάστε επίσης

Μανιτάρια και νηστεία ; Είναι η πρωτεΐνη που ψάχνουμε ;


Εξαιρετική τροφή καθώς περιέχει:

1. Πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας

2. Υψηλή ποσότητα φυσικών ποσότητες φυτικών ινών

3. Υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, περίπου 90%, λίγους υδατάνθρακες,

4. Ελάχιστη ποσότητα λίπους, νατρίου και καθόλου χοληστερόλη.

5. Επιπλέον περιέχουν λίγες θερμίδες (περίπου 23 θερμίδες τα 100 γραμμάρια .

6. Αποτελούν επίσης καλή πηγή φωσφόρου, καλίου και το 40% περίπου της ημερήσιας πρόσληψης σε χαλκό. 
Λόγω της περιεκτικότητάς τους σε σελήνιο εκτιμάται ότι έχουν καρδιοπροστατευτική και αντικαρκινική δράση.

7. Περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος Β, φυλλικό οξύ, σίδηρο αλλά και τη βιταμίνη D η οποία βοηθά στην απορρόφηση του ασβεστίου.

8. Ιδανική τροφή για διαβητικούς, υπερτασικούς, άτομα με αυξημένη χοληστερόλη αλλά και άτομα που θέλουν να χάσουν βάρους.

(Και όλα αυτά μετά τις λαγάνες της Καθαράς Δευτέρας, μεταξύ μας τώρα )

Δεν υπάρχουν σχόλια