Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Header Ad

//

Breaking News:

/Επικαιρότητα

Οι κόντρες καλά κρατούν στην γραμμή από Ραφήνα για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο

Εν έτη 2019 γίνονται καθημερινά κόντρες στο Αιγαίο, σε έναν αέναο αγώνα για το ποιος θα μπει πρώτος στο λιμάνι του νησιού. Οι κόντρ...

Διαβάστε επίσης

Εν έτη 2019 γίνονται καθημερινά κόντρες στο Αιγαίο, σε έναν αέναο αγώνα για το ποιος θα μπει πρώτος στο λιμάνι του νησιού.
Οι κόντρες γίνονται και θα γίνονται για λόγους εντυπωσιασμού, για λόγους prestige.
Γϊνονται βέβαια γιατί όποιος μπει πρώτος στο λιμάνι θα κερδίσει χρόνο και δεν χρειαστεί να περιμένει υπομονετικά το πλοίο που μπήκε πρώτο πριν από αυτό.

Τα λιμάνια των Κυκλάδων είναι τόσο ανεπαρκή σε χώρους που οι καθυστερήσεις δίνουν και παίρνουν.
Αυτός που θα μπει πρώτος στο λιμάνι, θα φυγει και πρώτος για το επόμενο λιμάνι της γραμμής.
Οι κόντρες, βέβαια, δεν γίνονται πλέον ποτέ σε βάρος της ασφάλειας της ναυσιπλοΐας.
Με δεδομένη την ασφάλεια όποτε δοθεί η κατάλληλη ευκαιρία ορισμένοι έλληνες καπετάνιοι δεν διαστάζουν να κοντράρουν στα ίσια το πλοίο της άλλης εταιρείας.
Οι εποχές του»Ναϊάς ΙΙ» και του «Παναγία Τήνου» δεν φαντάζουν τόσο μακρινές.
Στα ίδια νερά που κάποτε κοντράρονταν το «Πηνελόπη Α» και το «Superferry» σήμερα συνεχίζουν να κοντράρονται πλοία όπως το «Aqua Blue» της Sea Jets και το «Superferry» της Golden Star Ferries.
Στην τελευταία κόντρα νικητής βγήκε το «Aqua Blue» που στο πρωϊνό δρομολόγιο από Ραφήνα μπήκε τελικά πρώτο στο λιμάνι της Τήνου.
Το πλοίο με ταχύτητα που άγγιξε τα είκοσι μίλια ξεπέρασε στην διαδρομή το «Superrferry».
Το πλοίο έχει επιστρέψει δριμύτερο.
Οι πραγματικοί νικητές είναι οι επιβάτες της γραμμής που έχουν πλέον ένα ακόμα πλοίο στη γραμμή που ταξιδεύει σε υψηλά standards.
Οι κόντρες καλά κρατούν στην παραδοσιακή γραμμή για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο.
Αντώνης Λαζαρής
πηγή: www.irafina.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια