ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΑΞΟΝΑ ΤΟ MARKETING PLAN ΤΟΥ
ΝΗΣΙΟΥ
Με στόχο την παρουσίαση των
ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και την προώθηση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού
που έχουν αναδειχθεί από το marketing plan, η Τήνος, έδωσε το δυναμικό παρόν
της στις διεθνείς εκθέσεις Τουρισμού WTM στο Λονδίνο και PHILOXENIA στη Θεσσαλονίκη.
Με τεχνοκρατική προσέγγιση,
κατά τη διάρκεια των επαγγελματικών συναντήσεων με φορείς, δημοσιογράφους και
επαγγελματίες του τουρισμού οι εκπρόσωποι του νησιού ξεδίπλωσαν τις τουριστικές
εμπειρίες που μπορούν να προσελκύσουν το ενδιαφέρον του κοινού που
ταξιδεύει όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στα
περιπατητικά μονοπάτια που αποτελούν πόλο έλξης για το κοινό και η προώθησή
τους θα συντελέσει στην επέκταση της τουριστικής περιόδου και της διάρκειας
παραμονής στην Τήνο.
Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Τήνου κ.
Γιάννης Σιώτος «στόχος όλων των ενεργειών προώθησης είναι στήριξη της τοπικής
οικονομίας μέσω του τουρισμού που αποτελεί ισχυρό μοχλό ανάπτυξης, κάτω από το
πρίσμα της βιώσιμης ανάπτυξης και της προστασίας του περιβάλλοντος».
Δίνοντας το στίγμα των επόμενων
κινήσεων του Δήμου, η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κυρία Ευγενία Αλοιμόνου τόνισε ότι
«κεφαλαιοποιώντας τα οφέλη των προηγούμενων ετών, στρεφόμαστε με προσοχή και με
μελετημένα βήματα στην προσέγγιση και νέων αγορών όπου πιστεύουμε ότι η Τήνος
έχει τις δυνατότητες να κινητοποιήσει τη ζήτηση με στόχο την επέκταση της
τουριστικής περιόδου».
Στην έκθεση Philoxenia,
συμμετείχε ο Σύλλογος Ενοικιαζομένων Διαμερισμάτων "Ξενία" υπό την
Αιγίδα του Δήμου Τήνου.
Δεν υπάρχουν σχόλια